Followers

Thursday, October 18, 2007

UFO opprydding

Etter at jeg fant alle disse hobbyforumene på nettet, har det hopet seg opp med UFO, er.
Så nå har jeg tenkt å ta ett ordentlig skippertak.
Før det nye året skal følgende være helt ferdig.......

1. tunika til minsten ( mangler litt)
2. jakke til meg selv ( mangler montering)
3. sydd sett til minsten ( mangler strikk og litt justering)
4. tovet nisse ( mangler toving og skjegg)
5. brodert juleduk ( halvveis)
6. brodert juledorullholder ( halvveis)
7.strikkelue til minsten ( mangler for)

Dessuten har jeg
- broderi
-kalvågjakke
Begge disse prosjektene tar lang tid, og betraktes ikke helt som UFO, er

samt
- garnmysteriet ( det kommer etterhvert)



det skulle la seg gjøre......

1 comment:

Monica Therese said...

Lykke til med alle dagens gjøremål =) Er det ikke en fantastisk følelse når ufo'ene går over til ferdige produkter?? Jeg har maaange ufoer liggende..*kremte*...kanskje jeg også skulle ta en shinings?? Ha en strålende helg!!