Followers

Tuesday, February 19, 2008

Vaskedag

Nå er det frem med vaskebøtta.......har bestemt meg for å ta storrengjøring i dag, og med det menes skikkelig vårrensk av hele huset. Jeg fatter ikke hvor alt støv og skitt for ikke å glemme alle tingene kommer fra!!! Men nå er det slutt......Jeg er trøtt av å ikke finne det jeg leter etter, blader og aviser overalt, og minstens leker ...ja de er iallefall overalt.....Har en fot som " ikke virker" for tiden, men det er ingen unnskyldning det heller......kan jo ta det i litt saktere tempo.

Har masse bestillinger gående, så de kan jeg sette meg ned med etterpå.....

3 comments:

Inger said...

Nå fikk jeg lyst til å ta et skikkelig raid her hjemme jeg også (det trengs virkelig - hybelkaninene vokser oss snart over hodet). Har fri i dag, så jeg får se om ikke bøtta blir tatt frem i løpet av dagen. Takk for inspirasjon :o)

Anonymous said...

Her prøver jeg å komme meg bort fra husarbeid og skriver du at du liker slikt. Jeg skulle visst ha gifta meg med deg så hadde det vært rent her. Fnis.

Anonymous said...

Hmm, ja hørtes ikke ut som en dum ide, men nei hybelkaniner er ikke farlige dyr .Må ta ett tak i garn/stoffene mine og få litt system der,men hvorfor gjøre i dag, det du kan utsette til i morra..