Followers

Sunday, April 6, 2008

UFO,er -igjen.......

Ja nå er det på tide med en aldri så liten UFO oppdatering

- Kalvåjakken ( en gjenganger)
- broderi ( en annen gjenganger)
- topp , selvdesignet, godt i gang
- monkey sokker ( halvannen igjen)
-baby born genser ( ermer igjen)
- påskeduk ( litt igjen)

Tror nok det dukker opp mer er jeg redd.

for tiden broderer jeg en stakk, som skal være ferdig neste helg. Har også fått bestilling på en sydd drakt og to baby jakker med luer.

Er i modus for å starte på en ny topp til meg selv i hvitt, men det får ligge en stund.
Ettersom jeg vant VT inne på Din Hobby, vanker det jo selvfølgelig premie, Masse goodies til kortlaging og scrapping. Så da blir det vel til at jeg stiiter med det neste uke.

Nesten godt at jeg er sykemeldt, selv om den forbaska foten irriterer meg noe fryktelig

No comments: